Luu

Papirna konfekcija u objektima - Šta niko neće da vam kaže, a svi to osećaju na terenu

Papirna konfekcija u objektima – Šta niko neće da vam kaže, a svi to osećaju na terenu

Papirna konfekcija u objektima – Hajde da se ne lažemo. U većini firmi papirna konfekcija je poslednja rupa na svirali. To je ona stavka koju svi spominju samo kada nešto fali, a ignorišu dok sistem nekako „preživljava“.

Ali istina je jednostavna:
kada vam toalet nije sređen sve ostalo puca. Kako?

Ne zvuči glamurozno, ali je realno.
Toalet papir, ubrusi, rolne, salvete, sve te „male“ stvari određuju kako izgleda vaš prostor, i koliko ste organizovani. Samo što to niko neće da prizna dok ne krene haos.

Najveća samoobmana u svakoj firmi: “Daj najjeftinije.”

Ako postoji jedna rečenica zbog koje firme mesečno bace novac kroz prozor, to je ta.
Najjeftiniji papir uvek ispadne najskuplji.

Zašto?

Zato što tanak papir znači:

  • duplu potrošnju
  • cepa se a ne bi trebalo pa ljudi izvlače više nego što im treba
  • tu kreće I blaga nervoza
  • stalno dopunjavanje
  • rolne koje traju kraće nego pauza za cigaretu
  • i zaposlene ili higijeničare koji gase požar umesto da rade svoj posao

Čim papir krene da se cepa, ljudi uzimaju više.
Čim se rolna brzo završava, dispenzer stalno zjapi prazan.
Čim nešto ne funkcioniše, počinje „snalaženje“ a snalaženje uvek poskupi.

To je taj skriveni trošak zbog kog je „najjeftinije“ zapravo najgluplje rešenje.

Ako hoćete da vam papirna konfekcija u objektima više nikad ne pravi haos, kontaktiraj Luu odmah i uvedite red u toalet.
Pozovite nas na +381 66 811 83 82.

Papirna konfekcija u objektima – Bili smo u desetinama firmi. Firme nemaju sistem.

Zvuči grubo, ali tako je.

U većini objekata papirna konfekcija se kupuje po inerciji.
Ko prvi primeti da nečega nema naručuje šta god dobije pod ruku. Rezultat?

  • dispenzeri koji ne odgovaraju rolnama I dimenziji
  • tri različita formata ubrusa u jednom objektu
  • skuplji proizvodi koji se „snalaze“ umesto pravog rešenja
  • više potrošnje, manje kontrole

I onda svi čude što troškovi skaču.

Realnost je da nema ozbiljnog smanjenja potrošnje bez standardizacije.
Ako svaki dispenzer prima nešto drugo, ako se menja brend iz meseca u mesec, ako se naručuje „nešto slično“ onda već unapred znaš da će sve otići u rasipanje.

Sistem nije luksuz.
Sistem je jedina stvar koji čuva novac.

Povezane teme: Papirna konfekcija: Najmanji list, najveća priča, saznajte kako da ga pretvorite u prednost

Povezane teme: Koliko vaš biznis može da uštedi uz pametnu potrošnju papirne konfekcije

Papirna konfekcija u objektima
Foto: Luu, složivi ubrusi

Dispenzeri nisu ukras, nego alat

Dobar dispenzer nije „plastika na zidu“.
To je kontrolor potrošnje.

U objektima sa velikim prometom, profesionalni dispenzeri rade pola posla umesto vas:

  • daju tačnu količinu papira
  • sprečavaju da neko uzme šaku „za svaki slučaj“
  • štite rolne od vlage i prljavih ruku
  • uskraćuju bespotrebno razvlačenje papira
  • značajno usporavaju nestajanje potrošnog materijala

Najveća ironija je što se mnogi bune oko ulaganja u dispenzer od par hiljada dinara, a svakog meseca gube deset puta više zbog neprimetne potrošnje.

Kada vidiš razliku, jasno ti je zašto veliki sistemi prelaze na profesionalne modele.
To nema veze sa luksuzom.
To ima veze sa zdravom logikom.

Povezane teme: Autocut dispenzeri za kontrolisanu potrošnju – Kako su kompanije u Srbiji smanjile rasipnu potršnju papirne konfekcije?

Nemojte da gubite novac zbog lošeg dispenzera. Pozovi +381 66 811 83 82 i uzmite rešenje koje menja potrošnju od prvog dana I već od prvog meseca kreće da štedi za vas.

Dođite u toalet pa ćemo vam reći kakva vam je firma

Možda zvuči surovo, ali ta prostorija od par kvadrata otkriva sve.

Ako je:

  • rolna stavljena na vodokotlić jer ne staje u dispenzer
  • ubrus toliko tanak da se raspada pre nego što ga dodirneš
  • kanta prepuna jer se troši duplo više
  • polica neorganizovana, a kupovina ad hoc

onda znaš da nema sistema ni u čemu drugom.

Red u papiru znači red u poslu.
Nered u papiru znači nered svuda.

Niko to neće reći naglas, ali svi to vide.

Povezane teme: Dispenzeri u poslovnim objektima detalj koji menja utisak (i trošak)

Papirna konfekcija je ono što vam pravi razliku kada se svi ostali prave pametni

Jedni ulažu u marketing, drugi u opremu, treći u dekoraciju…
A onda se sve raspadne na stvarima koje koštaju najmanje ali imaju najveći uticaj.

Kada imate uređen sistem papirne konfekcije:

  • potrošnja pada
  • troškovi se stabilizuju
  • prostor izgleda profesionalno
  • zaposleni imaju manje maltretiranja
  • sve izgleda pod kontrolom

A to je ono što pravi razliku između firme koja „nekako ide“ i firme koja deluje kao da zna šta radi.

Hoćeš prednost koju drugi ni ne vide? Standardizuj papir i dispenzer danas. Pozovite +381 66 811 83 82 i uvodimo rešenje koje pravi razliku od prvog dana.

Ima tu još nešto, Dispenzeri i papirna konfekcija u objektima. Šta klijent realno dobija?

Efikasnost

Dispenzeri i papir rade kao jedan sistem, bez zastoja.

Smanjenje troškova

U praksi i do 37% manja potrošnja.

Produktivnost

Osoblje se ne bavi glupostima. Sve radi samo, zapravo dispenser radi za papir , a potrošnja se smanjuje.

Pouzdanost

Nema ostajanja bez papira, nema hitnih kupovina.

Optimizacija procesa

Digitalni nadzor prati gde ide papir i koliko bez nagađanja.

Ovo je razlog zašto je ovaj model investicija, ne trošak.

Papirna konfekcija u objektima
Foto: Luu, dispenzeri za toalet papir

Prestanite da gledate papirnu konfekciju kao trošak. Gledajte papirnu konfekciju kao stabilnost.

Nije poenta u tome da imaš „najbolji papir ili najlošiji papir“.
Poenta je da imaš papir koji radi posao svaki dan, bez izuzetka.

Loš papir ti pravi problem kad god može.
Dobar papir ti štedi novac kad god može.

I zato, ako vodite firmu, objekat, kafeteriju, radionicu ili kancelariju
prestanite da tretirate papirnu konfekciju kao sitnicu.

Sitnica je samo kada funkcioniše.
Sve ostalo je skupa zabava.

Dosta skupe zabave. Uvedite papir koji štedi umesto da troši. Pozovite +381 66 811 83 82 i krenite sa pametnim izborom odmah.

Papirna konfekcija u objektima – Racionalna odluka za vlasnika i menadžera

Ako želiš:

  • efikasnost,
  • smanjene troškove,
  • sigurnu isporuku,
  • profesionalan izgled prostora,
  • sistem koji se sam održava,
  • i rešenje koje je dokazano u praksi,

onda je Luu komplet rešenje snabdevanja papirnom konfekcijom i dispenzerima sa ekonomičnom potrošnjom najlogičniji izbor.

Ovo rešenje smanjuje potrošnju i do 40%, stabilizuje troškove i optimizuje rad objekta  što ga čini investicijom, ne troškom.

Kontaktirajte LUU i uvedite jedini model gde papirna konfekcija u objektima prestaje da bude problem i postaje prednost. Kontaktirajte nas da vam pokažemo razliku.

+381 66 811 83 82 ili idite na korpu.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

sr_RSSerbian
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
Click outside to hide the comparison bar
Uporedi
Korpa Zatvori